۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۳, جمعه

‏توضيح واضحات


‏آقا جون ! شما ميتونين بالا برين يا پايين بياين يا هر کار ديگه که دوست دارين بکنين ! مردم هميشه اون چيزي رو که خودشون دوست دارند در مورد ‏شما ميگن نه اون چيزي که شما دوست دارين در موردتون گفته شه! فلذا :take it easy baba!!
‏حالا ديگه خود دانيد !

‏بچه که بودم هر وقت مامانم از دست کسي‌ ناراحت يا عصباني‌ ميشد بدو بدو ميرفتم بهش مي‌گفتم مامي‌ من دست طرفدار تو ام ها ! ( يعني‌ که من ‏با تو ام ! به بيان ديگه هر کي‌ به تو چپ نگاه کنه با من طرفه ! حالا نيم وجب بيشتر نبودم ها !! )
‏واي از امروز تصميم گرفتم دست طرفدار خودم بشم ! انقااااادر مزه داره که نگو ! :D:D
انصافا چقدر دست طرفدار خودتونين ؟؟


۷ نظر:

laleh گفت...

‏من شرمنده خانوم يا آقاي ناشناس ، اومدم نظر شما رو منتشر کنم اشتباهي‌ رد کردم دوباره بذارين کامنتتون رو ...
‏ولي‌ عجالتا عرض کنم که اين واژه دست طرفدار توماني‌ هفت سنار با اون طرفدار خالي‌ فرق مي‌کنه الکي‌ که نيست که ! :D:D

Mehrnoosh گفت...

tekrarie;) midooni ke man ghablan chand bar in idea ro matrah karde boodam!
agha jan, kasi ekhtiare afkare va karhaye digaran ro nadare, khodetoono dorost konid ke hers nakhorid! tavagho nadashte bashid ke digran oontori ke shoma fekr mikonid doroste amal konan!
elahi ghorbooent beram:X

Amir گفت...

مامي‌ من دست طرفدار تو ام ها !

ناشناس گفت...

عرض كردم خدمتتون كه شيرينكي بوديد شما در كودكي (حالا ديگه مارو نميشناسيد)اين واژه دست طرفدارو عوض كنيد با معادل بزرگسالش ولي اگه تومني هثت صنار فرق داره كه ديگه هيچي........

laleh گفت...

مامي‌ شما يي‌ ؟؟ به خدا من بلد بودم که سنار درسته نه سنار ! چي‌ کار کنم که اين اديتور فارسي‌ که دارم منو خفه کرده فونت فارسي‌ هم ندارم که ‏غلط هاي تايپيش رو خودم تصحيح کنم، تازه قصه رو هم مي‌نويسه قصه !!:D:D
‏حالا ايشالا تايپ فارسي‌ يادميگيرم درست مي‌شه
‏ضمنا ما مخلصيم !

ناشناس گفت...

سلام لاله جونم،
عزيزم چقدر با نمك بود. منم طرفدار تو ام. بابا يك فكري به حال اين كامنتدوني بكن از صد تا يكيش قبول ميشه. به هر حال برات آرزوي شادي دارم. بوووووووووووس

Mehrnoosh گفت...

لاله جون من روزی 3 بار (صبح و ظهر و شب مثل آنتی بیوتیک:دی) سر می زنم ها! چرا صم و بکم شدی عزیزم؟