۱۳۸۷ فروردین ۲۱, چهارشنبه

تولد


‏تولد امسال من رسما آخرين تولدي بود که دهگان رقم سنم 2 بود ! خوب به سلامتي‌ ! يه وقت فکر نکنيد که من يه ذره هم ناراحتم ها ! اصلا !
يادمه فروغ ‏که سي‌ سالش شده بود ميگفت خوش حالم که يه خط باريک افتاده وسط پيشونيم و چند تا موي سفيد هم تو شقيقم پيدا شده ...‏ طفلک بيچاره، فکر ‏ميکرد که موي سفيد و خط پيشوني‌ عقل به سر دل ديوونش مياره ... ‏اگه کسي‌ همچين خيال باطلي‌ مي‌کنه از حالا بگم که عمرن !! فکرشم نکنين يعني‌ ! يعني‌ بهتر که ‏نميشه هيچ، هي‌ روز به روز هم بدتر مي‌شه ! خلاصه که من موندم دست اين دلم و بهار و بارون و‏افتاب و چي‌ بگم ديگه...
‏ واي آخ جون حالا بگم از تولدم ! :D:D
‏سه روز مونده به تولدم که يه بسته خوشگلي‌ اومد دم در خونه، که توش يه سري ده تايي‌ از CD ‏هاي اديت پياف بود با يه کارت خوشگل مهربون... دلم برات تنگ شده آقاي جيگمل! بليطم ‏رو هم خريدم که بيام و زندگي‌ رو جشن بگيريم …همونطوري که تو گفتي…
‌ همون موقع نشستم 2 ساعت اديت پياف گوش کردم ... واااي آخه اين اهنگشو گوش بده .... بابا ‏اين زن ديوانه است ... آخه ببين چه ميکنه ... ادم عاقل رو ديوانه ميکنه چه برسه به من !!!
‏‏ ‏
‏روز قبل تولدم رفتم دانشگاه ديدم که گابريلا برام يه بسته شکلات از زوريخ اورده ! انقدر بسته خوشگلي‌ داشت، توش پر شکلات هاي تپلي‌ جور و‏اجور بود ... هر کدوم يه مزه ولي‌ همگي‌ تو مايه هاي شکلات تلخ که من عاشقشم ... کل بسته رو همون روز تموم کردم ... هم کام خودم شيرين ‏شد هم کام دلم ...( ايشلا کامتون شيرين باشه هميشه! )
‏خود روز تولدم هم همينکه رسيدم افيس روجيتسا اومد بغلم کرد و گفت تولدت مبارک ! بعدش هم سر ناهار فردريک بغلم کرد و باز گفت تولدت مبارک ! ‏منم نميدونم چرا انقدر ذوق ميکردم ! مثل بچه ها...

‏روز بعد از تولدم هم صبح خونه بودم که اقاي پستچي‌ اومد دم در... بسته رو که باز کردم ‏دلم در جا رفت... آخه تو چطوري ميتوني‌ چيزاي به اين خوشگلي‌ پيدا کني‌ ؟ به اين ظريفي‌،‏به اين زيبايي‌... يه انگشتر صدفي‌ سبز و سفيد، يه گردنبند چوبي‌ سبز... اون گوشواره ها که ‏خودت داشتي‌ و مي‌دونستي‌ من چقدر دوست دارم، همونا که اينجا هرچي‌ گشتيم مثلش و پيدا ‏نکرديم ... اونا رو از کجا اوردي آخه ؟ نکنه دوباره پاشدي رفتي‌ مادريد به خاطرشون ؟ ‏و اون کارتت... اون کارتت رو ميدوني‌ من چند بار خوندم ؟ ميدوني‌ چقدر شاد شدم ؟
‏ميدوني‌ چقدر ذوق کردم ؟ ميدوني‌ چه بويي‌ ميداد ؟

چقدر الان دلم مي‌خواد تشکر کنم ... از خيلي‌ ها...

‏ از ‌ شما ها که جمعه شب اومدين با من جشن گرفتين و اون ‏دستبند و گردنبند خوشگل رو برام اوردين که از همون فرداش با ذوق و شوق همه جا نشون ‏دادم ...واقعا انتظارش رو نداشتم... از ‌ تو که ‏هميشه همه جا هستي‌ و به همه چيز فکر ميکني‌ حتا به کيک تولد که خودم اصلا به فکرش نبودم... از ‌ شما دو تا که بعدش با من اومدين مويدا که ‏سالسا برقصيم.. . چه رقصي‌ بود ولي‌...
‏ از ‌ همه شما که شنبه شب اومدين و با من جشن گرفتين... از ‌ تو که ساعت 4 صبح فرداش پرواز داشتي‌ و نتونستي‌ بياي ولي‌ واسه من کادو ‏فرستاده بودي، از ‌ تو که هم بهم ميل زده بودي، هم روز تولدم تبريک گفته بودي، هم برام شنبه شب 2 تا CD راک اوردي، واقعا سعي‌ مي‌کنم ‏يه کم بفهمم اين موسيقي‌ راک رو !
از ‌ تو که با اينکه مريض بودي اومده بودي ‏برام اون کيف خوشگل سبز اسپريت و آورد بودي…
از تو اقاي صاحب رستوران، که وقتي‌ فهميدي دور هم جمع شدن ما به مناسبت جشن تولده بدون اينکه کسي‌ بهت گفته باشه سورپريزمون ‏کردي، چراغ ها رو خاموش کردي و يه کيک کوچولو اوردي سر ميزمون که روش فشفشه بود ! و من يه دفعه ديدم که همه کسايي‌ که تو رستوران اند ‏دارن دست ميزنن و براي من تولدت مبارک مي‌خونن... خيلي‌ مزه داد ... خودت حتما ميدوني‌ چقدر….

‏ميدونين چي‌ فکر مي‌کردم با خودم ؟ اينکه اگه اضافه شدن رقم دهگان عمر ادم اينهمه خوش حالي‌ واسه ادم بياره ، من حاضرم هر ماه رقم دهگان ‏ عمرم اضافه بشه...

۵ نظر:

Mehrnoosh گفت...

می دونی؟ کلا خیلی خوبه که آدمهای با محبت دور و بر آدم باشن. بهانه خودشون برای خوشحال کردنت پیدا می کنن. لازم نیست منتظر سی سالگی باشی.
تازه از اون بهتر اینه که آدم قدرشناس باشه و همچین متنی براشون بنویسه. فقط حیف که نصفشون فارسی بلد نیستن:)))
بوس.

Reyhaneh گفت...

خیلی جشن تولد قشنگی بود!
ایشالا 120 تا تولد از این هم قشنگتر داشته باشی :*

Amir گفت...

وای من شرمندم که تولد یادم نبود...
...
...
...



خیلی شرمندم ها یعنی..
خیلی

ناشناس گفت...

سلام :) خوب دیدی میخونم وبلاگتووووووو!!!چقدر متن خوشحالی بود! چقدر آدم از این همه شادی شاد میشه... امیدوارم همیشه زندگیت پر از اینهمه چیزای قشنگ باشه!مخصوصا یکیش!! هاهاها

laleh گفت...

‏آخه چرا پيغام ناشناس ميزارين که ادم بمونه تو خماري خب !! حالا درسته که من در کل 5 تا خواننده بيشتر ندارم ولي‌ چه ربطي‌ داره !:D:D