۱۳۸۷ فروردین ۲۳, جمعه

‏بارون

‏همش بارون مياد، چرا بارون بهار با بارون پاييز و زمستون انقدر فرق داره ؟
‏همش بارون مياد ولي‌ من تو دلم آفتابه... کاش تو هم تو دلت آفتاب باشه...

‏کدوم ادم عاقلي‌ آخه ميره زير اين بارون فوتبال بازي ميکنه ؟ شک ندارم يکي‌ از اون دو تا گل رو خودت به خودتون زدي ! ميدونم الان داري دعا ميکني‌ ‏که آخر هفته افتابي‌ باشه...

‏انقدر خوش حاله هر دفعه، تند تند که مي‌خواد حرف بزنه زبونش ميگيره يه کم...

You have done everything great by now, we have already met the obligatory requirements of the project, we can go now to implement our crazy ideas
ذوق ميکنه و ميگه:
Yeeaap! Why not
‏منم که همسن اون بودم اينطوري بودم، ذوق ميکردم و همش مي‌گفتم Why not ...‏يادم نيست از کي‌ ياد گرفتم به بلند پروازي بگم خيال پردازي...

خيلي‌ خوب فالو ميکني‌، شرمنده هنوز پکيج تون رو باز هم نکردم، اگه از جزييات ايمپليمنت کردن ‏نرم افزارتون هم بپرسم با همين هيجان جواب ميدي ؟

‏بارون قطع شد، ميگم که بارون بهاره ديگه....

۳ نظر:

ناشناس گفت...

hmmmmm why not ?

Amir گفت...

مامانی............

Amir گفت...

مامانی.............


پ.ن.کامنت!: این ورد وریفیکیشن لعنتی رو وردار مرامی....