۱۳۸۶ اسفند ۲۴, جمعه

اصلا کي‌ گفته من کارم رو دوست ندارم ؟

‏وااااي ! يه سري روف تاپ ملوس چسبونده بودم کنار ديواره هاي باکسم که جريانو همچين خوشگل ليز بدن که بره پايين زمين شه ... تا ‏پريروز ولي‌ نميدونم چرا کار نميکردن، بعدشم 1000 خط برنامه نوشته بودم که اين اسلات هاي ريزه ميزه رو با جريان مغناطيسي‌ مدل کنم که برنامم 20 ‏برابر سريع تر کار کنه اونم که اصلا اميدي بهش نبود ... يه دفعه همچين همگي‌ با هم مهربون شدن شروع کردن مثل مااااه کار کردن که نگو !!
‏الان يه نمودار اس پارامتري دارم جيگر !
‏تازه يه کنفرانسي‌ پيدا کردم يه گوشه از بهشت ! دد لاينش هم تا آخر مارسه ...ديگه چي‌ بگم ؟ :D:D


۴ نظر:

Mehrnoosh گفت...

roof top namana?

laleh گفت...

عزيزم اينها مسائل مربوط به حوزه روش هاي عددي و روش مومنت مي‌شه، تو که خداي روش مومنت بودي من هيچي‌ بلد نبودم يادته ؟
‏يادته حااااااالم هم به هم ميخورد ازش ؟ و همينطور از فيلتر ؟ و همينطور از توابع گرين ؟ حالا کارم شده مدل سازي فيلتر با روش مومنت و توابع
‏گرين !! :D:D

Mehrnoosh گفت...

من که نگفتم مربوط به چی میشه گفتم چی هست؟ خب یک کلمه بگو بلد نیستم خیال مارو راحت کن:)))))))))) بیخود یکساعت سخنرانی می کنی که بگی کلمه های قلمبه سلمبه دیگه هم بلدی؟
حالا گذشته از شوخی چیه؟ بخدا اگه بگی من می فهمم چیه. من آخه الکترومغناطیس یک کمی بلدم. این فیلتر و مومنت و گرین هم که میگی به گوشم آشناست :D:D

ناشناس گفت...

سلام لاله جونم،
خانومی میبینم که همه برنامه ها داره جواب میده و لاله ما بسی خوشحاله:*
عزیزم حسابی مواظب خودت باش و به امید دیدار زود