۱۳۸۶ اسفند ۱۸, شنبه

no comment!

-I want to start partying now and from here…let’s buy some beers start drinking in the car!
I really want to forget everything about this f… PhD for one night !!!
-but you are not supposed to forget your problems with alcohol!

‏مرگ من ؟ جون من راست ميگي‌؟ اي واي تو رو خدا ؟
!!‏اي واي خوب شد گفتي‌ ! واي من رو بگو مي‌خواستم ديگه ازين به بعد ديگه هر مشکلي‌ داشتم برم سراغ ‏بطري شراب
‏1: من آخرش نفهميدم تو يعني‌ واقعا انقدر يخ بيمزه اي يا مشکل زبان باعث مي‌شه ما همو نفهميم ؟؟
2:‏نه مرگ من! چطوري آخه تو انقدر ضد حالي‌ ؟
3:‏نکنه خودت خيال ميکني‌ بامزه اي وقتي‌ اين حرفا رو مي‌زني‌ من نميفهمم ؟ آره ؟
‏4:خدايا ! اينجا کجاست آخه منو فرستادي ! حالا درسته من با تو زياد رابطه خوبي‌ ندارم ولي‌ تو ناسلامتي‌ بزرگتري نبايد که مقابله به مثل کني‌ ! بابا منو ‏بفرست برم سر خونه زندگيم ديگه دهاااااا ...

۲ نظر:

Mehrnoosh گفت...

ببین این فیلم سوئینی تاد رو حتما ببین الان اینجاش یادم افتاد. این شخصیت جانی دپ بشدت از نظر عکس العملهای احساسی شبیه این رفیق تو و اون رفیق من الهی قربونش برمه. یعنی مدل ماستیشون انقدر با طنز خوبی مدلسازی شده که حظ می کنی.
بدلم نمی چسبن این شخصیتهای والد. بابا خب موقعیت رو یک کم درک کنید. با احوالات افراد یک کم ارتباط برقرار کنید. کمی حس طنز داشته باشید. بای این معلم بازیها به کجا رسیدید؟

laleh گفت...

ببين اين دوست ما شخصيت والد نداره، کنترل گر نيست ، نصيحت هم نميخواد بکنه
‏با کمال شرمندگي‌، حس مي‌کنم دقيقا نسخه 18 سالگي‌ خودمه جلوم !
‏همه چيز منطقي‌، همه چيز جدي، يک اصول گراي سفت و سخت بدون يک ميليمتر انعطاف ...

‏بابا کمي‌ نرم تر، يه کوچولو هم يواشکي‌ لواشک بخوريم که از دستفروش دم مدرسه خريديم والا چيزي نمي‌شه،
‏يه بار هم با پسرا تو کوچه پشتي‌ مدرسه قرار بذاريم با هم بريم سينما والا چيزي نمي‌شه...


‏چي‌ بگم آخه ديگه من:D:D