۱۳۸۶ اسفند ۲۰, دوشنبه

سرتان سلامت

‏هاردم سوخته است، نه ضربه خورده بود، نه هيچ اتفاق غير عادي ديگري افتاده بود، نشسته بوديم با هم کار ميکرديم بي‌ سر و صدا و بي‌ هيچ بهانه ‏سوخته بود. با کمپاني‌ دل تماس گرفتم و نيم ساعت طول کشيد که چهار خط اطلاعت بينمان رد و بدل شود، با آن لهجه آلماني‌ غليظ اپراتوري ‏که مشخصات من را ميگرفت ... گفت که کسي‌ را ميفرستد که هارد را عوض کند ولي‌ کار ديگري نميتواند بکند ...
‏ امروز به مسول فني‌ آزمايشگاه گفتم ميتواني‌ کاري کني‌ شايد يک قسمتي‌ از اطلاعت را بشود بازيابي‌ کرد، کامپيوتر را گرفت و رفت و يک ساعت بعد‏آمد که متاسفم، کاملا سوخته، کاري نمي‌شود کرد...
‏حالا دارم فکر مي‌کنم که چرا هيچ وقت به بک آپ گرفتن فکر نکرده ام، هنوز هم باورم نمي‌شود که يک سال خاطره، عکس، فيلم و مطلب ميشود در ‏عرض يک دقيقه براي هميشه برود جايي‌ که ديگر دستت نرسد...
‏اگر شما هم مثل من هيچ وقت به بک آپ گرفتن فکر نميکنيد، همين الان اين کار را بکنيد...

‏ولي‌ اگر هم يک وقت هاردتان سوخت و بک آپ نداشتيد، به قول دوستي‌، فداي سرتان هارد خودتان سالم باشد هميشه !


۳ نظر:

behzad گفت...

:) jooje Hardeto nigah dar oomadi inja khodam mibaram ye ja ke barat recover konan
:D
dar zemn Back up faramosh nashavad :P

Mehrnoosh گفت...

اولا که ناامید نشو همینطور که بهزاد میگه ممکنه درست شه.
بعدم اینکه حالا اینو گفتی ولی عمرا اگر عبرت سایرین بشه. من همین الان داشتم فکر می کردم سی دی خام که ندارم برای بک آپ حالا کو تا برم بخرم.
ثالثا هم همون سرت سلامت:X

behzad گفت...

ma montazere neveshte badi hastin :D :P